Eerste gezin! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Eerste gezin! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Eerste gezin!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

28 Oktober 2013 | Nederland, Leiden

Hoi Hoi!

Na een lange tijd te moeten hebben heen en weer gemaild met Travelactive is nu eindelijk mijn dossier compleet een 'active'. Er moesten allerlei kleine en technische dingen veranderd worden, maar dat is dus allemaal gebeurd, en ik heb sinds vrijdag het berichtje binnen dat host families me nu kunnen benaderen en dus mijn mailbox goed in de gaten moet houden.

Vandaag kreeg ik voor het eerst een mailtje dat een gezin mijn profiel aan het bekijken is. Wat een gek gevoel! Superspannend ook tegelijk, want ze klinken goed! Leuke brief, 1 baby van nu bijna 4 maanden en ze wonen in Washington DC! En dat lijkt me na San Francisco toch wel een van de leukste steden... Dus nu wordt het hopen dat ze ook een berichtje sturen.

Ik ben benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 11045

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

Au pairing in Ireland!

05 November 2013 - 16 April 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: