Week 23: Treehouse park & lekker lang weekend! - Reisverslag uit Ardmore, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 23: Treehouse park & lekker lang weekend! - Reisverslag uit Ardmore, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 23: Treehouse park & lekker lang weekend!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ardmore

Hoi allemaal!!

Bij deze weer een nieuw verslag, de laatste van augustus! Meteen ook de laatste vakantieweek voor de kids, dus we hebben het ervan genomen...
Maandag hadden we een leuke activiteit, Jenna had 3 glazen borden gekocht, en we hadden nog stiften van Stella's feestje waarmee je op glas en keramiek kan kleuren, dus de oudste twee konden daar mooi mee aan de slag. Ik heb Sienna's bord gedaan, en was best trots op het eindresultaat, een mooie vlinder. Hugo heeft een trein op de zijne gemaakt, en Stella heeft gewoon lekker enthousiast zitten kleuren. Leuk om te doen, en ze waren er lekker zoet mee :-).

Dinsdag gingen we naar het 'treehouse park', oftewel Tyler Arboretum. Een soort park/tuin, met een heleboel boomhutten/huizen, en andere leuke dingen voor kids. We zijn er bijtijds heengegaan, en hadden heerlijk weer. We hebben een Goblin huis gezien, een kasteelboomhut, een doolhof, een feeen en kabouter bosdorp en het vlinderhuis. Ze vonden het geweldig! Sienna is ook zelfs de hele dag droog gebleven, supertrots! We hebben daar gepicknickt, nog een klein stukje gelopen en toen weer naar huis. Het was wel een hele workout, Sienna zat in de wagen, Hugo ook (hij had iets verrekt in z'n been en kon niet echt goed lopen) en Stella was het op een gegeven moment ook wel zat. Drie kids in 1 wagen, met luiertas en koeltas en dan gezellig de heuvels op. Ik was klaar met mijn sport voor die dag ;-).

Woensdag hebben we lekker in de speeltuin gespeeld en rustig aan gedaan. Wat wel superleuk was, was dat ik een pakketje uit Nederland kreeg! Ik had een brief en wat stickers naar oppaskindjes gestuurd, en ik kreeg een heel leuk pakketje terug. Loombandjes, foto, tekeningen, een brief en kaarten! Zo ontzettend leuk!!

Donderdag weer een druk dagje, Jenna had via groupon kaarten voor het Franklin Institute (doet een beetje denken aan Nemo), dus daar gingen we heen. Jenna zette ons af, omdat het midden in het centrum was, en parkeren daar niet echt gaat. Jenna ging door naar werk, en wij het museum door. Ze hebben papier gemaakt, door een hart gelopen (grote favoriet), bliksem gemaakt, een weerbericht gepresenteert en een constructie gemaakt die een aardbeving kon doorstaan. Een superleuk museum, en de kids hadden de grootste lol. Tussendoor geluncht, en daarna kwam Jenna ook nog even mee. Nog een rondje gelopen, maar Sienna was het eigenlijk erg zat. Het was ook al ruim tijd voor haar dutje... Jenna wilde toch nog door, dus we hebben ook in het planetarium nog naar een film gekeken (wel heel interessant). Het was toen alleen echt helemaal klaar, dus driftbuien tijd. Niet zo heel gek ook. Op naar huis, slapen en voor de andere twee ook maar even rustig aan.

Vrijdag was ik al om 1 uur klaar, ze gingen naar het beach house voor het Labor day weekend. Ik heb die dag mijn Ipad besteld :-) en opgehaald! Wat was ik blij. Eindelijk weer ongestoord skypen, surfen, series kijken zonder een laptop die weer vastloopt. Rond 4 uur met Anna afgesproken om wat te gaan drinken in Wynnewood, was heel gezellig. Daarna bij mij gekookt en gegeten en door naar Stephanie voor een Girls movie night. Josh, Stephanies hostdad, was naar boven, dus we hadden het rijk alleen. Lekker twee slechte chickflicks gegeken. Heerlijk! Ook meteen plannen gemaakt voor de volgende dag.

Zaterdagochtend met Stephanie naar de zoo, helemaal gratis omdat zij een membership heeft waar mensen op meemogen :-). Leuke gratis tijdbesteding dus. Nu ook de dieren gezien waar ik met kids niet aan toe kwam :-). 's Avonds met een groepje meiden bowlen, en dat was heel gezellig! Stephanie won de eerste game, ik de tweede. Dat kwam vast omdat we hier al eens geoefend hadden :-). Maar wel hele leuke aupairs leren kennen!! Die ga ik vast vaker zien!

Zondag heb ik een rustig dagje voor mezelf gehouden. Skypen en mijn Ipad verder ontdekken!

Ga meteen door met mijn volgende verslag, dus die zie je straks ook verschijnen :-).
Oja, de meeste van mijn foto's staan op facebook, maar als je meer foto's wil (van de kids), stuur me even een berichtje :-).

XX Suus

  • 19 Oktober 2014 - 18:10

    Mamma:

    Heel leuk verslag weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 11050

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

Au pairing in Ireland!

05 November 2013 - 16 April 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: