Week 22: Atlantic city - Reisverslag uit Ardmore, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 22: Atlantic city - Reisverslag uit Ardmore, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 22: Atlantic city

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

24 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ardmore

Hallo allemaal!

Weer een nieuwe week! Maandag naar Ludington Library voor weer een storytime. Zoals altijd wel leuk, omdat mr. Laurent superleuk is. Heerlijk sarcastisch altijd :-). Daar Georgia en haar hostkid gezien, en daarna samen door naar Ashbridge park waar Stephanie ook naartoe zou komen. Helaas moesten wij bijna meteen weg toen zij aankwam, om te gaan lunchen. Verder niet veel bijzonders. 's Avonds was Stephanie met Georgia gaan eten en hadden ze me uitgenodigd mee te gaan naar de Starbucks, dus dat gezellig gedaan. Daarna nog even buiten gekletst en weer naar huis.

Dinsdag deed ik de deur open om een grote bende in de kelder te vinden. Ik mocht wat langer blijven liggen (daar natuurlijk goed gebruik van gemaakt) en zij waren begonnen met een grote opruimbeurt. Het was alleen meer dan Jenna had gedacht, dus ik mocht het afmaken omdat ze toch naar haar werk moest. Ik vind opruimen voor anderen niet zo'n probleem, maar met drie kids om je heen is het toch wat lastiger (Nee, dat wil ik wel houden. Daar speel ik echt nog mee hoor!). Dus daar zijn we het grootste deel van de dag mee bezig geweest. Helemaal omdat ze dan ook ineens allerlei 'nieuw' speelgoed ontdekken. 's Avonds vroeg Stephanie of ik meeging naar de Target, ze wilde wat zomerjurkjes en werk shirtjes. Geen probleem :-). Zelf ook prima geslaagd met twee hele leuke broeken, en ik kon ook meteen een ander shirtje terugbrengen.

Woensdag een rustige dag, niet zoveel gedaan eigenlijk. 's Avonds met Anna, Melissa en Stephanie afgesproken om te gaan picknicken. Melissa kon niet rijden, dus ging ik haar ophalen. We kwamen bij Haverford college aan, waar Stephanie ook net was aangekomen. Na even wachten kregen we een telefoontje van Anna, haar navigatie deed het niet geweldig, en ze kon het niet vinden... Wij nog wat nieuwe instructies en tips gegeven, maar we wisten ook niet waar ze was. Uiteindelijk de picknick opgegeven en wat gaan drinken in Ardmore. Daar kwam ze gelukkig wel, dus lekker warme choco gedronken bij Corner Bakery cafe.

Donderdag was voorbereiding, want vrijdag ging ik naar Atlantich city met Stephanie voor het weekend. Jenna had aangeboden om me daar vrijdag heen te rijden, omdat ze toch naar het beach house ging. Nou, prima! Dus het was wassen en inpakken voor de kids. Hugo was vroeg vertrokken, hij ging met Michael mee naar zijn werk, want daarna zouden ze doorgaan naar een kampeerweekend met meerdere vaders en zonen. Een echt mannenweekend dus, en Hugo voelde zich geweldig :-).

Vrijdag vertrokken we rond half 3, lekker korte dag dus. Wel wat gehuil in de auto, aangezien Sienna natuurlijk maar een half dutje had gedaan, maar ook wel gezellig gekletst met Jenna. Toen we daar aankwamen Jenna's ouders ontmoet, en werden we getrakteerd op een etentje. Superlief! Daarna nog even snel door de outlet shops, maar Sienna had het helemaal gehad voor die dag. Dus Jenna heeft me nog even afgezet bij het treinstation, waar Stephanie later zou aankomen. Samen doorgegaan naar ons hostel, niet de beste straat, maar prima kamer! Heerlijke bedden en supernieuw. De volgende dag wilden we eerst even naar het strand en dan naar onze dolfijnencruise, maar het was koud en veel wind. Dus maar gewoon wat rondgelopen. Helaas kwamen we erachter dat onze cruise was gecancelled vanwege de wind, ze konden de oceaan niet op :-(. We kregen dus een andere tour en korting. Nouja, dat dus maar gedaan, maar het viel ee beetje tegen. En het was toch wel erg koud, waar we ons niet helemaal op gekleed hadden. Daarna omgekleed en maar de outlets in. Leuk gewinkeld en gekeken hoor! Ik het een paar all stars voor $15,- gescoord :-). Stephanie leuke kleding, dus we hebben het prima naar ons zin gehad. 's Avonds uit eten en een rustig klets avondje gehad. Zondag weer het strand geprobeerd maar dat werd hem niet. Toen dus maar de boardwalk de andere kant op gelopen, en halverwege de middag naar huis. Helaas werkte het weer niet helemaal mee, maar al met al toch een zeer geslaagd weekend. Weer opgeladen vooreen nieuwe week!

Tot snel!

XXX Suus

  • 09 Oktober 2014 - 16:20

    Maria Pinxter:

    Ha Suus,
    Je blijft wel bezig zo! Maar niet verkeerd.
    Inmiddels verhalen gehoord via je moeder. Jullie hebben het awesome (/!) gehad begreep ik. Nu dus wel omschakelen voor jullie en missen!
    Maar dat komt allemaal ook weer goed.
    ga lekker verder zou ik zeggen. Ik weet, anders natuurlijk maar toch, inmiddels een beetje hoe het is met klein grit om je heen. Afgelopen dagen met de pubertjes katers Jip en Joep bezig geweest ze te laten wennen aan ons, het huis, bezoek, stofzuigen, speeltjes, slapen bij ons op bed...enfin wij meer gesloopt dan zij. Om de beurt mogen wij dus even in The Bench!
    Maar wel heel gezellig zoveel vrolijkheid in huis! Je moeder was er gister om ze te bewonderen en om cadeau speeltjes van Bono te geven, waar ze erg enthousiast mee aan de gang zijn gegaan.


    Tot de volgende keer.
    Liefs,
    Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 11051

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

Au pairing in Ireland!

05 November 2013 - 16 April 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: