Week 13: Reisje naar Miami geboekt! - Reisverslag uit Ardmore, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 13: Reisje naar Miami geboekt! - Reisverslag uit Ardmore, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 13: Reisje naar Miami geboekt!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

23 Juni 2014 | Verenigde Staten, Ardmore

Hi!!

Deze week weer eens rustig aan gedaan, na al dat reizen. Maandag heerlijk buiten gespeeld, prachtig weer. Gewoon rondom het huis, lekker makkelijk. ' s Avonds een Skype date met Edinburgh, waar de Entrepreneurs het reisje hadden georganiseerd. Superleuk om Sam en Selina weer even te spreken (en de andere reizigers even te zien :-)).

Dinsdag was alweer Hugo's laatste schooldag, wat betekent dat ik nu alle drie de kids de hele dag thuis heb tot begin september!
Dinsdagavond met Stephanie gezeten bij Haverford college, daar is een leuke vijver en een lekker grasveld, perfect om een avondje te zitten!

Woensdag hadden de kids een playdate met Stephanies kids, bij ons thuis lekker met water spelen! Het was een beetje onwenning voor ze, maar over het geheel genomen was het een succes. In ieder geval voor herhaling vatbaar! En Nederland won van Australië :-). Heb er niet zoveel van kunnen zien, omdat ik natuurlijk gewoon moest werken, maar ben via appjes en af en toe de tv aan toch op de hoogte gebleven.
Sienna's potty training gaat op dit moment best wel prima, natuurlijk nog wel behoorlijk wat ongelukjes, maar ze vindt het verder allemaal wel leuk.
's Avonds was ik met Stephanie naar een au pair picknick, van een facebook groep van alle au pairs uit de buurt. Het was gezellig, weer wat nieuwe au pairs ontmoet, maar ook minder leuke. Een groepje duitse au pairs was de hele tijd in het Duits aan het kletsen. Op een gegeven moment irritant. Maar wel een leuke Franse au pair, Marianne leren kennen!

Donderdag was niet zo spannend, maar vrijdag hadden we weer een playdate. We gingen naar Narbeth park, een park met veel zand :-). De kids hebben lekker gespeeld de hele ochtend, en super veel lol gehad. Daarna lunchen, een echte picknick in het park. Vervolgens naar huis voor de middagdutjes. 's Avonds moest ik oppassen, en we hadden superveel lol! Die nacht kon ik niet slapen, dus ging ik maar weer eens vakanties researchen, want mijn vakantie week komt er aan! En welja, tegen half twee de knoop doorgehakt, en Miami, ik kom eraan!!

Een kleine week, met o.a. de Everglades, Key West en Miami city op het programma :-). Ik ben nu in ieder geval superblij en heb er ontzettend veel zin in! Ik ga al over een goede week :-).

Zaterdag hadden we een picknick, we waren uitgenodigd door Kim, en ik ben er samen met Stephanie en Marianne heen gegaan. 's Ochtends had ik met Marianne afgesproken in Ardmore, kon ik haar dat mooi laten zien, ze was er nog niet geweest. Het was heerlijk weer gelukkig en een mooi en groot park. Er waren behoorlijk veel au pairs, dus dat was leuk. Een aantal gingen daarna naar de film, maar daar hadden we niet zo'n zin in, dus wij zijn gestopt bij een supermarkt en hebben pizza gehaald en zijn lekker bij mij gaan eten en kletsen. Leuke avond!

Zondag weer even bijkomen voor de komende week. Komende week begint mijn vakantie alweer en ga ik skydiven!!

Jullie horen het snel!

Heel veel liefs,
Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 11051

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

Au pairing in Ireland!

05 November 2013 - 16 April 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: