Week 43: Ice Hockey Game - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 43: Ice Hockey Game - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 43: Ice Hockey Game

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

18 Januari 2015 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hoi iedereen,

Het lijkt wel alsof ik een echte sportliefhebber ben, alweer naar een wedstrijd :-). Maar het blijven leuke dingen om mee te maken, en je moet toch iets als je jaar ten einde loopt. De lijstjes van dingen die ik nog echt moet doen voor het einde zijn al gemaakt...

Verder was het een vrij rustige week, maandag Hugo's echte verjaardag gevierd 's avonds, hij kreeg al zijn cadeautjes (veel lego). Dinsdag was een standaard dag, kids naar school, daarna lunchen etc. Woensdag hadden de kids koor, maar ik zou vroeg klaar zijn omdat ik 's avonds ook moest werken, dus Jenna loste me daar af. 's Avonds met de kids gegeten en ze in bad gedaan. Even leuke kapsels met shampoo gemaakt, vonden ze geweldig! Daarna naar bed en ik kon lekker tv kijken ;-).

Donderdag naar de bieb geweest, zonder Elza. Die ging morgen vliegen en hoefde vandaag niet meer te werken. Sienna vroeg wel om Anna, maar had nog steeds lol. Elza heeft wel aan de nieuwe nanny doorgegeven dat ze ook naar deze Storytime moeten gaan komen, dus dat komt goed! De rest van de middag hadden we kinderdisco, lekker keihard meezingen en dansen op de Frozen liedjes. Na het eten ben ik nog even langs Elza gegaan om nog even gedag te zeggen. Helaas voelde ze zich echt niet lekker, dus na even te kletsen is ze met wat medicijnen lekker gaan slapen.

Vrijdag Elza een goede reis gewenst, en de kids weer vermaakt. Wasje gedraaid, het standaard riedeltje. Zaterdag 's middags naar Stephanie gegaan, en we hadden zin om iets te bakken. We dachten aan cakepops, en begonnen vol goede moed. Het was alleen iets lastiger om de cake in ronde vormpjes te krijgen, maar we hebben er toch een aantal voor elkaar weten te krijgen die er goed uitzagen. Verder wat tv gekeken en soep als avondmaal gegeten. 's Avonds richting Philadelphia om naar de Ice Hockey game te gaan. We hadden gekeken naar College games, en een leuke gevonden, en het zou maar $3 zijn aan de deur! Toen we daar aankwamen waren mensen nog aan het schaatsen, dus we zijn maar ergens gaan zitten. Nooit iemand gezien voor tickets, dus we konden gratis naar de wedstrijd kijken. Was heel leuk om te zien, maar wow, wat een harde sport. Continue op elkaar knallen, tegen de zijkanten aan, au! Halverwege warme choco gehaald, het was namelijk wel erg koud. Daarna naar Stephanies huis, daar zou ik blijven slapen.

Zondagochtend kreeg ik een berichtje van Jenna, dat het heel glad zou zijn vandaag, en dus niet veel moest gaan rijden. We waren van plan naar de stad te gaan en de Magic Gardens te zien (een plek waar ze een 'tuin'hebben gemaakt vol mozaëk, en kunst van afval), maar het regende zo hard dat we het niet gedaan hebben. In plaats daarvan films en slechte reality tv gekeken. Heerlijk. 's Avonds met Jule uit eten bij Chipotle en daarna Frozen Yoghurt.

Nog maar 12 weken! Time flies! Tot snel :-)

Liefs,
Suzanne