Week 38: Clustermeeting - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 38: Clustermeeting - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 38: Clustermeeting

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

14 December 2014 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo!!

Daar ben ik alweer met een nieuwe week! Maandag met Sienna naar de bieb geweest, was gedaan een een rustige dag gehad.

Dinsdag was drukker én gezelliger! Stella ging met een vriendinnetje mee naar huis, dus ik ging met Sienna naar Elza, zodat zij een playdate kon hebben met Ana en Declan! Vond ze natuurlijk helemaal leuk, vooral omdat we ook bleven lunchen (pannekoeken!!) en zelfs cupcakes gingen bakken en versieren. Heel geslaagd! Daarna snel naar huis en in bed, en wachten tot Stella weer terug kwam. Lekker naar Stella's verhalen geluisterd en in de basement gespeeld. Na werk de laatste keer Spaans, meet een feestje het tweede uur. Eerst naar Spaanse kerstliedjes geluisterd en die vertaald en daarna lekker gegeten en gedronken. Mensen hadden een rijstdessert gemaakt, onze docent plantains (bakbananen) in melk, iemand anders had mexicaans snoep meegenomen, er waren mexicaaanse soda's en andere kleine hapjes. Superleuk!

Woensdag had Sienna weer een les in Tyler Arboretum, dat blijft ontzettend leuk! Ze beginnen met een klein knutselwerkje, dan storytime met een snack, wat activiteiten en even naar buiten. Alles rondom een bepaald thema (bladeren in de herst, wat doen dieren in de winter, vogeltjes etc.). Op de terugweg Stella ophalen en lunchen. Tijdens Sienna's dutje met Stella puzzels gemaakt.

Donderdag lag er wat sneeuw! Met Sienna naar de bieb voor storytime en lekker bijkletsen met Elza. Sienna had na haar nap nog een ongelukje, dus ze ging zich boven omkleden. Toen ik iets later ging kijken, stond ze met een been in de wasmand en de ander hing eroverheen. Ze zat vast :-). Ze zat er zelf helemaal niet mee en vond het ook wel grappig toen ik moest lachen. Na wat foto's (tsja... moest even vastgelegd worden) heb ik haar eruit getild en omgekleed :-).

Vrijdag niet zoveel bijzonders, behalve dat Sienna eens een keer perfect ging slapen. Zonder streken uit te halen, uit bed te komen etc. Heerlijk! 's Avonds met Jule en Karina naar de film in Bryn Mawr Film Institute, The Theory of Everything, supergoede film! Wow.

Zaterdag pepernoten gebakken met Elza, voor de clustermeeting. Leuk om te doen, maar geen groot succes. Ik weet niet wat het is, ik denk het bloem, maar ze smaken totaal niet naar pepernoten. Veel te zout, en andere smaak. 's Avonds oppassen, en Elza ging me gezelschap houden, dus we wilden voor die tijd nog even de deur uit. We gingen dus even naar Starbucks. Daarna oppassen en pizza's maken voor ons avondeten, superlekker! Daarna lekkere meidenfilms gekeken, Chalet Girl en The Pill. Elza ging naar huis, het was laat genoeg! Ik ben nog wakker gebleven tot ze thuiskwamen, en heb zondag lekker uitgeslapen.

Zondag hadden Elza en ik een clustermeeting, voor kerst. We gingen naar een van de au pairs huizen en daar had iedereen iets meegebracht (wij dus de pepernoten). Iedereen had ook een cadeautje meegenomen wat later zou worden verdeeld. Daartussen nog gekletst en kerstliedjes gezongen. Daarna dus de cadeautjes. We begonnen rechts en een voor een mocht iedereen iets van de tafel kiezen. Je kon cadeautjes van elkaar stelen, maar iedereen was te lief, dus dat deed niemand. Ik kreeg een draagbare accu, voor je telefoon ed. Na de clustermeeting gingen Elza en ik eten bij Chili's heel erg lekker! Ik was er nog nooit geweest, maar zeker goed eten!

Dat was weer een weekje in het leven van deze au pair. In de volgende blog komt Kirsten alweer op bezoek!! Daar was ik toen best wel zenuwachtig over, ik had er zo'n zin in en kon niet wachten!

Dus dat de volgende keer!!

Liefs,
Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 10940

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

Au pairing in Ireland!

05 November 2013 - 16 April 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: