Week 32: Halloween - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 32: Halloween - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 32: Halloween

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

02 November 2014 | Verenigde Staten, Philadelphia

Lieve allemaal,

Bij deze week een nieuwe week, deze keer met een echte Amerikaanse feestdag: Halloween! Ons huis is versierd, de buurt doet ook mee, en er zijn overal winkels met versieringen en kostuums. Ik heb de mijne klaarliggen!

Maandagochtend met Sienna naar Elza voor een playdate. Elza's vriendin ging dit weekend terug naar Nederland, dus ik ging haar even proberen wat op te vrolijken met een Starbucks koffie. De kids lekker spelen, wij lekker kletsen. Daarna Stella ophalen, lunchen, kleuren en buitenspelen. 's Avonds besloten we een keer een kletsavondje te houden bij Stephanie met Karina en Jule. Ook gezellig!

Dinsdag weer een naar de bieb, wel een andere dit keer. Ook een storytime en lekker spelen, maar even een andere omgeving. Verder met Stella een speciaal project zodra Sienna in bed lag. De kids hadden afgelopen weekend pompoenen gecarved, ik ging dat dus vandaag doen met Stella. Lekker buiten, zodat de troep ook buiten bleef :-). Het is prima gelukt, al zeg ik het zelf! 's avonds weer gebaren taal en daarna nog kletsen met Laura, die het moeilijk heeft met haar hostfamily en dus even moest praten over van alles.

Woensdagochtend chaos, Sienna had Michaels autosleutels verstopt en niemand kon ze vinden. De reserves lagen in de kluis, die niet openging om de een of andere reden. Geen gezellige ochtend dus. Ik heb Stella naar school gebracht en daarna met Sienna naar Tyler Arboretum voor haar klas, zo leuk! Daarna Stella ophalen, die had een Halloween parade, dus ze gingen zingen enzo. lunchen en daarna een knutselwerkje met bladeren, de kids vonden het geweldig om bladen tot een slinger te rijgen. En zo makkelijk :-). Om af te sluiten een lekkere mok chocolademelk voor iedereen, dat ging er wel in! eind van de dag nog even skypen en 's avonds met Elza een starbucks doen.

Donderdag een Halloween storytime, Sienna ging als minnie mouse, Ana als prinses. Superschattig, al die kleintjes in verkleedkleren. Daarna lekker lunchen, nap voor Sienna, het ging zijn gangetje. 's Avonds weer naar Spaans, filmpje kijken en naar bed.

Vrijdag hadden we weer een playdate bij Elza, altijd leuk! Een relaxte ochtend en de kids spelen zo leuk met elkaar!! Eind van de middag ging iedereen zich klaarmaken voor Halloween, snoep klaarleggen, kaarsjes in de pompoenen en omkleden. De kids gingen trick or treaten met hun ouders en wat buurkids, ik ging snoep uitdelen. Leuk om al die kindjes voorbij te zien komen in allerlei kostuums! Dokters, pokemon, prinsessen en superhelden, het kwam allemaal voorbij. Toen ze allemaal terug waren reed ik naar het station, pakte de trein naar Philly met Jule en Stephanie (en de rest van de buurt, allemaal verkleed) om een ghosttour te doen. Het viel erg tegen, maar vooral Jule en Stephanie hebben zich slap gelachen om onze tour guide. Volgens mij stelde hij het niet altijd op prijs. Maar het was dan ook gewoon best wel saai. Daarna nog wat gedronken omdat we net de trein hadden gemist en weer terug naar huis.

Zaterdag uitslapen, skypen en naar de mall met Stephanie en Kim. 's Avonds lekker pizza gegeten met de familie en darana kwam Laura bij ons film kijken.

Zondag geskypt met Milou, maar ik voelde me echt niet lekker. Gelukkig was ik vrij en was iedereen de hele dag zo'n beetje weg, dus ik heb op de bank met een dekentje tv liggen kijken. Nog even geskypt met mijn ouders en bijgeslapen.

De volgende dag was het beter, maar mog niet geweldig, maar daar over snel meer!

Xx Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 10944

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

Au pairing in Ireland!

05 November 2013 - 16 April 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: