Week 42: Basketball game - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 42: Basketball game - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 42: Basketball game

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 Januari 2015 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo allemaal!

Deze week werd ik op maandag ineens weer alleen wakker, best wennen! Maar aan alles moet een einde komen. Vanaf nu Hugo's verjaardag voorbereiden en naar een basketball game deze week :-).

Maandag gingen de kids dus weer naar school en ging ik met Sienna puzzelen. Toen Stella wer terug was zijn we Hugo's pinata verder gaan papier machëen, altijd leuk. Verder kregen de kids nieuwe verkleedkleren van de buren, dus die werden natuurlijk allemaal uitgetest, en het liefst nog over elkaar heen ook ;-). Stephanie had heel lief gevraagd of ik bij haar langskwam voor thee en tv, zodat ik niet zo alleen was :-).

Dinsdag was het flink aan het sneeuwen, dus ik hoefde Stella niet naar school te brengen. Hugo werd wel opgehaald door de schoolbus. We hebben lekker even buiten in de sneeuw gespeeld en daarna opgewarmd met warme chocolademelk.

Woensdag had Sienna haar 'school' in Tyler, dit keer met thema sneeuw. Een leuk sneeuwvlokje geknutseld en met nepsneeuw gespeeld. Op de terugweg Stella opgehaald, geluncht, en Sienna naar bed. Daarna met Stella gelezen en woordzoeker gedaan. Met beide even naar buiten geweest en daarna gekleurd. Hugo opgehaald van school en de kids naar koor gebracht. Nadat we weer thuis waren was ik weer klaar!

Donderdag voor de laatste keer Elza (en Evelien) ontmoet in Ludington library, ze vliegt namelijk volgende week terug naar huis. Dus we hebben de kids nog even lekker samen daar laten spelen! en meteen een playdate gemaakt voor de volgende dag.

Vrijdag nadat Stella was afgezet bij school doorgereden naar Elza, en daar de kids lekker laten spelen terwijl wij konden kletsen. We hadden bedacht dat het leuk was om pannekoeken voor ze te bakken, dus ik heb tussentijds Stella van school gehaald en daarna met z'n allen geluncht. Toen het tijd was voor Sienna's nap maar weer naar huis gegaan. Met Stella in Sienna's nap cakes voor Hugo's feestje gebakken, en lego hoofdjes gemaakt van Marshmallows en geel gekleurde chocolade. Erg goed gelukt, al zeg ik het zelf ;-). 's Avonds nog even eruit en met Stephanie gekletst met een frozen yoghurt.

Zaterdag vooral geholpen alles klaar te maken voor Hugo's verjaardag, een heus lego feest. De kids kregen in de kelder les van Jenna's zus, die dozen vol lego had meegenomen. Ik heb ondertussen de meiden bezig gehouden en te eten gegeven ( het feestje begon om 16.30-20.30), na het eten de meiden in pyjama gehesen en toen mochten ze de Lego movie meekijken. Toen Stella en Sienna zover waren ben ik ervandoor gegaan, ik ging met Stephanie, Jule en Karina naar een basketball game van de Philadelphia 76ers. Het was zo leuk om naar te kijken! Echt een leuke sport (leuker dan 3 uur naar baseball kijken...), en een spannende wedstrijd die we in de laatste 30 seconden gewonnen hebben, YAY!

Zondag lekker uitslapen, ik had pas 's avonds afgesproken om wat te gaan eten. Heerlijk, luie zondagen. 's Avonds lekker Mexicaans gegeten bij Mad Mex met Stephanie en Jule.

En dat was weer een weekje, het begint snel te gaan! Over een paar maandjes ben ik alweer thuis! Nu ook begonnen met het plannen van mijn laatste maand, mijn reismaand. San Francisco, LA en Las Vegas staan sowieso op het programma!

Tot snel,

XX Suus

  • 22 Maart 2015 - 18:07

    Mamma:

    Misschien een domme vraag...maar wat is precies het verschil tussen baseball en basketball?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 10954

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 26 Augustus 2016

Au pairing in Ireland!

05 November 2013 - 16 April 2015

Au pair in Amerika

Landen bezocht: