Week 41: Oud & Nieuw! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 41: Oud & Nieuw! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 41: Oud & Nieuw!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

04 Januari 2015 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hoi allemaal!

Hier weer een nieuw kijkje in het leven van een au pair... Deze week was rustig qua werk, maar het nodige drama ontbrak niet.

Maandag hoefde ik dus niet te werken, ze zouden oorspronkelijk gaan skiën, maar Jenna voelde zich niet lekker, dus dat ging niet door. Of ik 's ochtends wel nog even wat wilde opruimen enzo. Zo gezegd zo gedaan, en daarna lekker vrij, dus met Kirsten de hort op. Jenna zag er inderdaad niet lekker uit, draaierig en misselijk enzo. ´s Avonds gingen we met Stephanie de auto in, op zoek naar huizen die mega versierd waren voor Kerst. Ja, we waren laat, we weten het ;-). Maar het was wel heel cool, we hadden een huis online gevonden (ja, daar zijn websites voor...) en het was inderdaad megaversierd. Op de weg terug hebben we gewoon onze ogen opengehouden en rondgereden.

Dinsdag gingen ze wel skiën, dus vroeg op, 7 uur, en de hele dag alleen met Sienna, want de andere kids gingen wel mee skiën. Toen het een normalere tijd was en we Kirsten van beneden hebben gehaald voor het ontbijt zijn we naar Tyler Arboretum gegaan, nog steeds een van mijn favoriete plekken. Het was alleen superkoud, dus na een goed rondje te hebben gelopen zijn we weer naar huis gegaan. Best gek om zo een hele dag alleen met Sienna te hebben, lekker rustig. Sienna vond alle extra aandacht ook helemaal prima! Eind van de dag kwamen ze weer thuis, Hugo met twee tanden achterstevoren. Een andere jongen was tegen hem opgebotst, en twee tanden stonden helemaal naar achteren. Hij gng dus de volgende ochtend naar de tandarts!

Woensdag, oudjaar hoefde ik niet te werken tot 's avonds, we gingen wel samen 's avonds oppassen zodat ze naar een feestje konden. De buurkindjes kwamen ook, dus een gezellige sleepover. Wij een feestje gebouwd voor de kinderen en wat later dan normaal in bed. Wij hebben overdag nog even geskypt en het Nederlandse nieuwjaar meegevierd. Het amerikaanse nieuwjaar was wat minder spectaculair, nergens vuurwerk en niet eens echt iets leuks op tv. Maar we hebben er het beste van gemaakt en het was nog steeds een leuke avond. Later kwam Jenna thuis, ze zag er niet geweldig uit. Wij naar beneden en nog lekker lang gekletst. We hoorden boven wel wat, maar geen idee precies wat.

Donderdag werd ik wakker gemaakt door Jenna rond 7 uur, dat ze me echt even nodig had, nou, oke. Jenna en Michael hadden dus wat problemen gehad, en hij sliep een nachtje ergens anders en ze wilde naar hem toe om het uit te praten. Dus ik bleef bij de kids, lekker ontbijtje gemaakt en rustig ochtendje gehad. Jenna en Michael kwamen later thuis, het ging beter, maar nog niet goed, dus Jenna ging een paar dagen naar haar ouders. Ik had dus onverwachts wat extra vrij, want ze zouden eerst gaan skiën. Een beetje ongemakkelijk allemaal, dus we hebben ons opgesloten in mijn kamer en hebben lekker films liggen kijken (en wat extra bijslapen, want 3 uurtjes slapen is wel kort). 's Avonds waren we uitgenodigd bij Stephanie, en samen met haar en Jule hebben we een regenboogcake gebakken, superleuk om te doen!

Vrijdag weer naar de mall, Kirsten moest natuurlijk nog wel even naar de cheesecake factory! Superlekker en Kirsten kon haar laatste slag slaan! Jenna kwam vandaag weer terug met de kids.

Vanochtend moest ik werken, zodat Jenna en Michael weer even samen wat tijd konden doorbrengen. Lekker aan het bakken geslagen met de kids!

Zondag met Kirsten naar TJ Maxx, waar ze hele bekende merken met heel veel korting verkopen (ook schoenen, speelgoed en cosmetica enzo), leuke winkel, vooral als je goed zoekt! Die middag haar koffer inpakken en na het eten naar het vliegveld, want Kirsten ging helaas weer naar huis.

Dat was de derde en laatste week met Kirsten, vanaf volgende week weer business as usual!

Love,
Suzanne

• 01 Maart 2015 - 12:44

Maria Pinxter:

Ha Suus,
    Nou, never a dull moment! Maar of je dit nu wilt onder je dak! Oke, goed dat je piep meer bent. Zo doet een mens levenservaring op.
    Maar klinkt gezellig met je nicht, dus dat is ook weer fijn!
    Inmiddels onderweg naar...Chicago? Pas je op. We willen je wel weer heelhuids terug zien.
    Liefs van ons en van Jipie en Joepie (die heb ik over je verteld, jij bent dus eee soort oudtante-nicht o.i.d.?