Week 39: Kirsten! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 39: Kirsten! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 39: Kirsten!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

21 December 2014 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hoi Allemaal,

Hier weer een nieuw verslag! De komende drie weken is mijn nicht Kirsten in de US, dus we zijn gezellig samen op avontuur gegaan!

Maandagochtend met Sienna naar Elza gegaan, voor weer een gezellige playdate. De kids spelen heerlijk samen en wij kunnen lekker kletsen. Ideaal. Verder weer een wasje gedraaid en de kids bezig gehouden. Ze hebben een megakleurplaat gekregen, dus ze lagen met z'n drieën gestrekt op een grond vol met krijtjes. Ze hadden lol :-). Kirsten kwam 's avonds aan, dus die heb ik opgehaald en naar haar airbnb gezin gereden, een kwartiertje van mij bij aan. Het was al laat, dus afgesproken dat we elkaar de volgende dag weer zien! Zo leuk om dat te kunnen zeggen.

Dinsdag dus na Stella naar school te hebben gebracht Kirsten opgehaald, en maar meteen het eerste ding van ons lijstje afstrepen. Naar Ardmore gereden en eerst een hot chocolate gedronken bij het Corner Bakery Cafe (vond Sienna helemaal niet erg ;-)) en daar na rondgelopen en wat winkels bekeken, lekker rustig aan. Vervolgens Stella opgehaald, geluncht en lekker met z'n allen op de bank gehangen en boekjes gelezen. Na het eten zijn we met z'n tweetjes naar Wynnewood gegaan voor de eerste Frozen Yoghurt! Verder ook meteen door de Old Navy, Bed, Bath & Beyond en de DSW gelopen.

Woensdag hoefde ik pas om 11 uur te beginnen, dus 's ochtends wat langer blijven liggen en daarna richting Kirsten. Even lekker door haar buurt gelopen, weer eens wat anders. Daarna de kids opgehaald en thuis de middag weer gezellig gevuld.

Vanaf donderdag had Stella vakantie, dus Kirsten opgehaald en met z'n allen naar de bieb. Daar waren Elza, Evelien, Anna en Declan ook, dus de kids hebben heerlijk gespeeld terwijl wij lekker konden kletsen. Verder weer het standaard verhaal, lunch klaargemaakt, Sienna naar bed en spelen met Stella. 's Avonds zijn we naar de mall geweest, die is toch lekker tot 10 uur open. Gegeten bij Chipotle in de mall, en Kirsten was ook meteen overtuigd van de noodzaak om in NL ook een Chipotle te krijgen. Verder rondgekeken en lekker geshopt.

Vrijdag was een leuke dag. Ik reed met de meiden achter Michael aan naar zijn werk, voor een holiday party. Michael ging aan het werk en ik bleef met de kids Frozen kijken. Leuk gedaan, een lege zaal tot bioscoop omtoveren, Stella en Sienna vonden het geweldig. Ze hadden zelfs de kids ipads gegeven zodat ze zich niet zouden vervelen! Na de film kwam Michael ons ophalen en gingen we in de rij voor Santa staan. Jenna kwam toen ook met Hugo voor het laatste stukje. Met z'n allen bij Santa geweest en daarna heerlijk lunchen! Ze hadden allerlei stukjes met verschillend eten gemaakt, super lekker! Daarna nam ik de kids mee naar huis en gingemn Michael en Jenna weer aan het werk. Ik was vrij vroeg klaar en we hadden Philadelphia op de planning staan. We gingen dus met de trein naar Philly en daar even rondgelopen en uit eten gegaan. Eind van de avond naar ons hotel gegaan en daar geslapen.

Zaterdag ontbijten bij de Ihop, superlekkere pancakes!! Daarna de highlights, Chinatown, Reading Terminal market, City Hall en natuurlijk Rittenhouse square. Daarna richting Elfreth's Alley en geëindigd bij Betsy Ross house, dat was erg leuk. Ik moest 's avonds oppassen, dus eind van de middag weer naar huis, lol getrapt met de kids ;-) en daarna lekker films gekeken op de bank, en Kirsten bleef slapen.

Zondag redelijk bijtijds op en naar de Amish. Daar mee met de tour en over het terrein gelopen. Daarna door naar de outlets in Lancaster en op de terugweg langs de Target. Heerlijke winkel. Vrij laat weer terug in de buurt, dus we gingen eten bij Snap. Superlekkere pizzeria waar je helemaal zelf je pizza kunt samenstellen. We werden in de gaten gehouden door de mensen die er werkten, en door even gezellig met ze te kletsen hielden we er nog een gratis toetje (banaan-nutella pizza) aan over ook! Kirsten weer afgezet bij haar logeeradres en ik naar huis en slapen.

En dat was alweer de eerste week met Kirsten! De volgende week verschijnt over een paar minuten ;-).

XXX Suus