Week 10: Korte week - Reisverslag uit Ardmore, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu Week 10: Korte week - Reisverslag uit Ardmore, Verenigde Staten van Suzanne Beck - WaarBenJij.nu

Week 10: Korte week

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

01 Juni 2014 | Verenigde Staten, Ardmore

Lieve allemaal,

Deze week begon met een vrije maandag, heerlijk! Ik ging samen met Stephanie Philadelphia in. Het was Memorial Day, dus sommige dingen waren dicht, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was Stephanie's eerste keer, dus lekker door de stad gedwaald. Het was alleen superheet, dus na de lunch naar huis gegaan, het was te heet om zo door de zon te lopen. Daarna lekker bij Stephanie gebleven, haar hostparents hadden me uitgenodigd ook te blijven eten. Veel gezelliger dan alleen thuis eten, want mijn hostparents waren nog steeds weg.

De rest van de week leek daardoor veel sneller te gaan. Woensdag lekker gekleurd en gespeeld met iedereen. Donderdag was de laatste dag van Stella's Kids Corner, en die hadden dus ook feestje gebouwd. Springkussen in de gymzaal, ijsjes en snoep en veel kinderen. Was gezellig!

Donderdag ook mee naar Hugo's BMX parcours, en hem lekker zien rondcrossen. Vrijdag een cake gebakken, want zaterdag was er een kermis/fair achtig iets op Hugo's school. We hadden nog veel snoep over, dus er een mooie snoepcake van gemaakt. Hugo had hem van tevoren al helemaal ontworpen, dus dat was makkelijk decoreren!

Zaterdagochtend moest ik werken van 6.30 tot 11 uur, Jenna was weg en Michael wilde wielrennen. Geen probleem, een beetje slaperige start, maar de kids sliepen toch ook nog. Daarna rustig aan gedaan, met Michael en de kids meegeweest naar Hugo's school en daarna lekker weinig gedaan.

Zondag ging ik met Stephanie, haar hostmom en hun kids naar de Philadelhia zoo! De luchtballon in (aan een kabel), supermooi uitzicht!En nog even lekker rondgelopen. Met de lunch weer naar huis en daarna in Haverford College gehangen.

Lekker rustige week, en toch weer nieuwe dingen gedaan!

Tot snel!
XX Suus